Tuesday, August 10, 2010

Meriahnya Surau Al-Firdaus

Salam sayang buat semua..
Alhamdulillah, Allah telah mempermudahkan langkah saya untuk menunaikan solat terawih yang pertama untuk tahun ini. Subhanallah, sungguh ramai warga KSM yang hadir mengimarahkan rumah Allah bagi menunaikan solat terawih. terasa sayu hati saya sewaktu mendgr bacaan imam solat. Indah..indah..mmg indah. semoga sepanjang bulan Ramadhan sehinggalah ke bulan2 lain, rumah Allah sentiasa meriah seperti hari ini.
Alhamdulillah..bersyukur jua pada Allah kerana panjangkan usia saya. Semoga saya sempat untuk menjalankan ibadah puasa keesokan harinya. bimbang..bimbang tidak berkesempatan di saat2 akhir. Ya Allah, berilah aku peluang untuk bersama Ramadhan lagi. Tiba2 terdetik di hati, Ramadhan kali ni pasti saya di uji. di uji dengan asingment2 yang perlu dihantar sebelum cuti hari raya. semoga perkara2 seperti ini tidak menjadi penghalang buat saya untuk menunaikan solat terawih. semoga setiap langkah saya dipelihara olehNya..Ameen..




"Ku Mengharapkan Ramadhan Kali ini Penuh Makna..Agar Dapat Ku Lalui Dengan Sempurna"

0 budak kiut cakap-cakap: