Monday, August 9, 2010

countdown Ramadhan !!

salam ukhwah..
beberapa jam lagi Ramadhan akan menjelma. Tak sabar rasanya hati ini untuk bersama Ramadhan. "Ya Allah, Kau panjangkan lah usia ku, usia ahli keluargaku, usia sahabat2ku serta usia seluruh umat Islam untuk menyambut Ramadhan. Kau jadikanlah Ramadhan pada kali ini, adalah Ramadhan yang lebih baik drpd Ramadhan yang sebelumnya buat kami. Kau permudahkanlah langkah kami untuk melakukan lebih banyak ibadah buat Mu. Kau peliharalah setiap langkah kami. Ya Allah..semoga Ramadhan kali ini menjadi titik tolak buat kami untuk melakukan pengislahan diri kepada yang lebih baik..Amin"
malam nanti akan bermula lah solat terawih. Tanam niat awal2, nk pegi terawih la.. Mesti surau Al-Firdaus dipenuhi dgn para pelajar IPG KSM..semoga Allah mudahkan langkah saya utk ke surau..waa..nmpknya sungguh meriah..
Eh..belum mula lagi la..malam nnt baru taw meriah ke tak..over plak..ehehe..tapi harap2 meriah la Solat Terawih mlm ni ye..






"Ramadhan Ibarat Pemberian Tanah Yang Lebih Daripada Allah S.W.T Untuk Kita Menanam Sebanyak Mungkin Amal Ibadat Sebagai Bekalan Di Akhirat"

0 budak kiut cakap-cakap: