Tuesday, January 25, 2011

Tak tahu Nak Cakap Apa..!! PeliK.

Salam Sayang dan rindu buat semua..
Kali ni aku de something nak share dengan sesiapa yang baca ni. Kat sini aku nak cakap yang malu teramat sangat. Bak kata aku, malu tahap gaban laaa... why? why?
Gini story nye..Dua hari yang lepas aku terasa bosan yang teramat sangat, jadi dengan langkah yang bosan jugak agaknya, aku pun pergi la ke bilik sorang kawan aku ni.. ishhh..dipendekkan story, aku ambik movie la kat dia..korang nak taw cite pe..ctenya..ish..malu aku nk sebut...aku masih dara...huahuahua...
Aku ambik bukan pe, saje nak tgk, sebab tajuk dia pun isshh..pelik aku..
Lepas aku tengok cite tu, aku sendiri rasa malu, even aku tgk sorang2.. Aku tak paham la..pelik bin ajaib, cam ne la negara kita boleh luluskan cite camtu nak tayang..ish3...
why? why? aku tak nak la cite kat sini. Korang nak taw..tengok sendiri.. Sebenarbenarbenarnya, dah banyak filem2 negara kita ni, de unsur2 cam tu. Kalau difikirkan, banyak kesan negatifnya. why? why? yelakan..Ramai remaja kita ni suke tgk movie, tapi kalau negara kita hanya mampu keluarkan movie yang ntah hape2 tu, cam ne dorang nak amik something yang positif yang movie yang dorang tengok tu kan, kalau dah movie tu sendiri negatif sifatnya. Aku tengok sekali je cite tu, pastu terus aku DELETE. Nanti aku balik rumah, maklum la kan, adik aku yang darjah 6 tu suka 'bedah' lappy aku. Macam2 dia jumpa, hehe.. Aku pun biar je laaa...
Jadi kat sini, aku nak cakap...sape yang rasa nak tengok tu, boleh tgk..tapi aku nasihatkan tengok sekali je...malu bebb..tebal kulit muka i..huhu..
dan..jangan simpan dalam lappy korang sebagai khazanah. Nanti adik2 korang jumpa, dia tengok.. TAK ELOK...TAK SESUAI...
Ok..Sekian saja aku nak kongsi dengan Korang hari ni..
Cari la Movie yang membina sebagai bahan tontonan anda sekeluarga...cite arab ke..kan bagus..hehehe
daaaa...

2 budak kiut cakap-cakap:

n.a.d.i.a.h said...

tau x dikna tnya pa kt aku???
NADI,ORG YG TGK CTA NI X MALU KE?
aku tnya dia
NAPE?
dia jawab
ADA PELUK2 CAM TU....cam tu la kurg lebih ayt dia..huhu

..hatiepalhijau.. said...

uit..dia tgk kat na..