Friday, January 7, 2011

Memang 'Kaw' la..

Salam Sayang..
Alhamdulillah..hari ni cuaca kat maktab aku ni makin okey..dekat 2 hari jugak la asyik hujan jah..dalam waktu tu jugak la aku di landa demam2 selsema..'memang kaw' jugak la..dah lama tak demam2 cam gini..hikhik.. Alhamdulillah..sekarang dah makin okey.. Mula2 tu rimas jugak la bila demam+selsema...tp bila fikir balik, moga dengan cara ni Dia nak gugurkan dosa2 kecil aku. "Sabar...jelah.." bak kata pasangan Razif & Alia dalam rancangan 'Mari Menari' heee...
Sekarang ni pun masih bersisa lagi demam aku ni. Tapi aku rasa macam kena buka buku yang tersusun kat meja aku ni yang aku pinjam dari library. Sebabnya sepanjang aku demam ni, buku tu terlambak la kat situ. Kesian 'beliau'.. hehe...boleh pulak aku baring2 berbungkus2 sedangkan melambak keje aku. Tapi apa boleh buat... Ada hikmahnya..
Tapi Walau pe pun aku nak bersyukur padaNya sebab bagi aku sakit2 demam+selsema cam gini..
Motif aku cuma nak gtaw, sentiasa bersyukur dengan ketentuanNya.. Sentiasa bersangka baik pada Allah S.W.T..

 

2 budak kiut cakap-cakap:

kamilah said...

moga cepat sembuh...

mas said...

amin..;)