Sunday, July 25, 2010

ku temui 1 jawapan

Alhamdulillah..setelah seharian saya terasa resah, petang ini barulah saya ketemu 1 jawapan yang saya rasakan cukup untuk saya berasa lega..berlapang dada..ya..berlapang dada..sejak kebalakangan ni banyak sgt saya terasa dengan insan sekeliling saya. Mengapa Ya Allah..? Apakah dosaku..? Mohon Kekuatan..
Terima kasih yang tidak terhingga kepada kalian yang telah mengetuk hati kecil saya tentang berlapang dada..indah rupanya nikmat berlapang dada ini. Biarpun sesekali hati kecil saya kesal dengan apa yang berlaku. Biarpun sesekali hati kecil saya terhiris bagai sembilu, namun segera saya sedarkan diri saya..ini ketentuan Mu Ya Allah.

Bersyukur Engkau kurniakan aku sahabat yang memahami..sahabat yang bersama saya sewaktu susah dan senang. sahabat yang tidak jemu2 menarik saya ke jalanMu..
Biarpun hati ini sering terluka dengan insan2 lain, tapi saya berasa tenang bila bersama mereka. Itulah nilai sebuah ukhwah. Moga saya dikurniakan kekuatan untuk menghadapi hari mendatang..

0 budak kiut cakap-cakap: